Lidmaatschap opzeggen of lid worden

Wil je je aanmelden bij onze vereniging? Hartstikke leuk, welkom!  Hier kunt u een inschrijvingsformulier downloaden en invullen (Word document). Je kunt dit formulier ingevuld mailen naar onze secretaris: secretaris@ehbo-elst.nl. Onze secretaris zal de inschrijving verder verwerken, ook bij de Nationale bond en het Oranje Kruis. Je moet uiteraard wel in het bezit zijn van een geldig EHBO diploma. Ons verenigingsjaar loopt van 1 september tot en met 31 augustus het jaar daarop. Zolang je je niet afmeldt en je diploma geldig blijft, wordt je lidmaatschap automatisch ieder jaar met één jaar verlengt.

Wil je je uitschrijven bij onze vereniging? Wat jammer! Je kunt je uitschrijving regelen via secretaris@ehbo-elst.nl. Hij zal de uitschrijving regelen en je ook direct uitschrijven bij Het Oranje Kruis en de Nationale Bond. Uiteraard horen of lezen we ook graag waarom je afscheid wil nemen van onze vereniging.
Houdt er bij de uitschrijving rekening mee dat je dit minimaal vier weken vóór het begin van het nieuwe verenigingsjaar moet doorgeven, zoals ook in de statuten is omschreven.