Hulpverlening

Onze vereniging verzorgt ook hulpverlening bij recreatieve evenementen. Denkt u daarbij aan wandeltochten, sporttoernooien, optochten, markten, enz. Wanneer u als organisator van een evenement een beroep op  de EHBO-vereniging zou willen doen, dan komen wij graag met u in contact.

Assistentie aanvragen

Voor het indienen van een aanvraag om assistentie hebben wij een aanvraagformulier beschikbaar dat u kunt downloaden (zieonderaan op de pagina). Voor een goede voorbereiding van onze kant is het noodzakelijk dat wij uw aanvraag ten minste zes weken van te voren hebben ontvangen. Een aanvraag indienen betekent echter niet automatisch dat erook EHBO’ers beschikbaar zullen zijn. Afhankelijk van de activiteit, de tijd en de plaats waar deze gehouden wordt, beoordelen wij of we uw aanvraag in behandeling kunnen nemen. We bekijken daarbij wat wat er mogelijk is en houden contact met u.

Voorwaarden en kosten

Voor assistentie bij evenementen hanteren wij een aantal spelregels, zodat duidelijk is wat u van ons kunt verwachten en omgekeerd. Ook die voorwaarden unt u downloaden. Houdt u er verder rekening mee dat wij kosten berekenen voor deze vorm van hulpverlening. Als wij aan uw aanvraag kunnen voldoen krijgt u desgewenst een schriftelijke kostenopgave.

Verdere Informatie

Wilt u meer informatie of heeft u vragen bij het invullen van het aanvraagformulier?

Neem dan contact op met een van onze coördinatoren hulpverlening:

Mw. L.M.E. van der Stap (Lucie), tel. (0481) 350466

Dhr. A.J.T. Jansen (Bert), tel. (0481) 374796

of stuur een e-mail naar hulpverlening@ehbo-elst.nl

Downloads

Klik op de rechtermuisknop op het gewenste document en kies voor “Doel opslaan als”

Aanvraagformulier_hulpverlening_(invulbaar)