Openstaande hulpverleningsinzet en interessante weetjes

Beste EHBO-lid,

Covid-19 virus is nog niet helemaal verdwenen. Hou je zelf in de gaten. We krijgen weer veel evenementen aanvragen binnen. Degene die in het verleden deze evenementen hebben gedraaid gaan voor.

Hou het gezond, hou je aan de regels!!

Hieronder vind u de gegevens van de komende en nog openstaande evenementen. Heeft u interesse om een inzet te draaien, mail dan de volgende gegevens door.
Naam, eventueel telefoonnummer, welk evenement, welke dag en welke tijd door naar de coördinator hulpverlening d.m.v. deze link   hulpverlening@ehbo-elst.nl
De coördinator hulpverlening neemt dan z.s.m. contact met u op over de inzet.
Ook degene die als reserve of extra mee willen draaien om ervaring op te doen kunnen dit op dezelfde manier doorgeven en dit er bij vermelden.

We hebben de spelregels voor de evenementen toegevoegd.
Klik hier om deze downloaden/in te kijken  Spelregels-inzet-2020

Heeft u nog vragen? Ook dan kunt u mailen.

Nog openstaande evenementen

Degene die in het verleden deze evenementen hebben gedraaid gaan voor.  (Staan in het rood genoteerd)

Alles natuurlijk onder voorbehoud dat de vergunning afgegeven wordt en niet door omstandigheden wordt afgelast.

De inzetlijsten komen ook weer op de lesavonden te liggen.

Inhoud van de diverse tassen in schema

De diverse slachtofferformulieren (SO)

Handige weetjes